Loading...

Zdrowe przekąski

www.euregiobodensee.org zdrowa i smaczna dieta warzywno-owocowa dr ewy dąbrowskiej http://szczepienia.net.pl

Chcąc skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów raz na zawsze, jedynym sposobem jest zmiana myślenia i nawyków żywieniowych. Do nawyków tych bardzo często należą niezdrowe, wysokokaloryczne przekąski, takie jak chipsy, słone paluszki, czy krakersy.

Nierzadko stanowią one niedozwoloną przekąskę pomiędzy posiłkami. Chcąc schudnąć należy zastąpić je zdrowymi przekąskami, które stanowić mogą jeden lub kilka z pięciu optymalnych posiłków w ciągu dnia.

Zdrową przekąską może być jakikolwiek owoc, lub warzywo pod wieloma postaciami takim jak na przykład koktajl, czy smoothe. Może być to również kubek jogurtu naturalnego z płatkami musli, czy garść orzechów.

Ważne jest to, aby tradycyjne posiłki zastąpić lekkimi przekąskami. Najoptymalniejszym rozwiązaniem będzie dokonanie zmiany drugiego śniadania i podwieczorka.

Posiłki te bowiem stanowią jedynie uzupełnienie trzech głównych posiłków: śniadania, obiadu i kolacji. Chcąc zdrowo się odchudzać, na drugie śniadanie warto wybrać zamiast kolejnej kanapki, kubek soku ze świeżo wyciskanych owoców.

Ta drobna zmiana z pewnością pozytywnie wpłynie zarówno na sylwetkę, jak również na samopoczucie i zdrowie.